GARANTIJA NETIEK DOTA, JA:
1. Ja tiek pārkāpti apavu kopšanas noteikumi. Atcerieties! Saskaņā ar likumu „Par patērētāju tiesību un aizsardzību”( 14.pants), ja pircējs ir pārkāpis preces lietošanas noteikumus, pārdevējs tiek atbrīvots no pienākuma apmierināt viņa pretenzijas par apavu kvalitāti.
2. Mehānismu bojājumu gadījumos-ja ir salauzti un/vai mehāniski bojāti rāvējslēdzēji un slēdzīši.
3. Ja salauzta vai nozaudēta furnitūra, izrotājumi un citi apavu aksesuāri.
4. Ja nolauzti papēži( viens no papēžu lūšanas iemesliem ir metāla uzsitņi- uzsitņi nedrīkst būt no metāla).
5. Ja nonēsāti vai nozaudēti papēžu uzsitņi.
6. Ja radušies plīsumi , caurdūrumi un citi bojājumi pazolē vai papēžos, kas radušies protektora nodiluma rezultātā.
7. Ja nomīdītas, aprautas vai nonēsātas kapes( šādi bojājumi var rasties , ja netiek lietota apavu lāpstiņa).
8. Ādas ielocījumi lielākā spiediena vietās, kas veidojas apava pielāgošanās procesā pēdai, ir dabiskas apavu ekspluatācijas sekas un nav uzskatāmi par defektu.